РЕГЛАМЕНТ

Статус документа

Спільна робота користувача і виконавця регламентується наступним зведенням технічних і адміністративних правил. Даний регламент є невід'ємною частиною договору на надання послуг хостингу, відповідно до посилання з договору.

1. Права та обов`язки провайдера хостингу
(надалі виконавець)

  1. Виконавець надає хостинг, тобто забезпечує безперервну працездатність сайту замовника.
    1. Хостинг надається з використанням описаних на сайті web-support.pp.ua у розділах технічної документації засобів.
    2. Виконавець докладає всі зусилля для того, щоб хостинг відповідав сучасним технічним вимогам.
    3. Виконавець подає технічну підтримку і доступний для контактів відповідно до розкладу, вказаному на головній сторінці сайту web-support.pp.ua.
  2. Виконавець не може гарантувати надання послуг в наступних випадках:
    1. Виконавець не може гарантувати наявність потрібних замовником технологій і   рішень, якщо вони не описані в технічній документації хостингу або продуктів і їх комбінацій, використовуваних на серверах хостингу.
    2. Виконавець не гарантує можливість установки додаткових компонент, модулів і т.п. на прохання замовника, якщо є об'єктивна технічна причина, перешкоджаюча роботі цих компонентів.
  3. Виконавець не несе відповідальності за швидкість і надійність роботи міжнародної системи DNS, зокрема:
    1. За швидкість реєстрації доменних імен.
    2. За швидкість перенесення доменних імен між DNS серверами.
    3. За кешування DNS імен іншими серверами інтернету понад встановлені стандартами терміни.
  4. Виконавець має право відмовити в хостингу або запропонувати змінити умови надання послуг (тарифний план, параметри оплати) в наступних випадках:
    1. Порушення пунктів договору або про надання послуг (якщо договір не підписаний, він працює в режимі оферти, не втрачаючи своєї сили), зокрема:
      1. Відсутність оплати послуг.
      2. Невірна контактна або юридична інформація.
      3. Перевищення межі послуг, доступних в тарифному плані.
    2. Порушення мережевого етикету або інших прийнятих норм поведінки, описаних в розділі «права і обов'язки користувача хостингу» (див. розділ 2).
    3. Порушення законодавства і норм авторського права.
    4. Перевантаження серверів виконавця програмними засобами користувачів (див. 2.3.b).
    5. Перевищення стандартних норм і правил споживання трафіку (див. 2.7).
  5. У разі порушень регламенту користування хостингом виконавець в праві відмовити в поверненні авансу, внесеного за послуги хостингу.

2. Права і обов'язки користувача хостингу
(далі – замовник)

  1. Замовник користується хостингом на умовах, описаних в технічній документації сайту Gb.ua, відповідно до тарифних планів.
  2. Інформація, що розміщується виконавцем, повинна відповідати наступним вимогам:
    1. Відповідність Українському і міжнародному законодавству.
    2. Відповідність нормам авторського права.
    3. Не викликати протестів мережевої громадськості, відповідати прийнятим нормам мережевого етикету.
    4. Не містити шкідливих, вірусних, і інших подібних засобів і намірів.
    5. Не містити матеріалів еротичного змісту.
  3. Технічні засоби (скрипти), що виконуються замовником на серверах виконавця, повинні відповідати наступним вимогам:
    1. Навантаження на сервер (визначається засобами моніторингу) повинне відповідати цілям скриптів і нормам оптимального програмування. Не допускається виконання скриптів і додатків, навантаження яких на сервер велике та не співставне з навантаженням аналогічного оптимального рішення.
    2. Для суми сайтів аккаунта допускається пікове усереднене завантаження серверів баз даних і веб-серверів не більше ніж на 15% від загальної потужності одного процесора сервера хостингу (усереднюючи в активний годинник). При перевищенні даної межі сайт або сайти, що викликають перевантаження, класифікуються як непридатні для
      віртуального хостингу на загальних підставах, може набути чинності пункт 1.4.d.
      1. У тарифному плані з щомісячною ціною до $10 (включно) - у тарифних планах «Простий», «Активний», «Універсальний»- максимальне навантаження складає 5%.
      2. У тарифному плані з щомісячною ціною до $25 (включно) (У тарифних планах « Оптимальний», «Професійний» ) - максимальне навантаження складає 10%.
      3. У решті тарифних планів максимальне навантаження складає 15%. («Бізнес»)
      4. Виконавець залишає за собою право, але не гарантує збільшення лімітів на навантаження серверів, якщо навантаження є виправданим (коректним) навантаженням.
    3. Служба підтримки може давати поради і надавати допомогу в оптимізації, але не гарантує допомогу у вирішенні проблем продуктивності призначених для користувача скриптів.
      Неформальний коментар до цього пункту: Швидкодія, ресурси сервера.
    4. Число одночасних підключень, як користувачів, так і усередині системи (наприклад, до сервера баз даних), а також число робочих процесів спеціальним чином не лімітується. Виконавець залишає за собою право вводити ліміти, але тільки в тому випадку, якщо ситуація ставить під загрозу загальну стабільність сервера хостингу.
    5. Оцінці піддаються ресурси, з об'єктивних технічних причин оцінки, що не мають формальних параметрів, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Дискова система сервера.
      2. Мережеве устаткування.
      3. Ресурси операційної системи (дескриптори, і т.д.).
    6. У разі виникнення спірної ситуації по пункту 2.3.e під час дії неприпустимого навантаження в офіс виконавця запрошуються технічні представники замовника. При цьому відбувається демонстрація перевантаження за допомогою ручних засобів аналізу продуктивності або роз'яснення причин і характеру навантаження в рамках загальноприйнятих понять і практики програмування, використання систем.
  4. 4.На хостингу забороняються наступні види діяльності:
    1. Розміщення сайтів, призначених для здійснення шахрайських дій, зокрема, але не вичерпуючи:
    2. Виманювання паролів, підробка зовнішнього вигляду під інші сайти.
    3. Обман відвідувачів, збір грошей шляхом обману, и т.п.
    4. Розсилка спаму і повідомлень, які можуть бути прийняті за спам. Докладніше цей момент описаний в розділі «Правила масової розсилки повідомлень» технічної документації.
    5. Порушення загальноприйнятого мережевого етикету, зокрема, але не вичерпуючи:
      1. Грубий спам-індексинг (обман пошукових машин за допомогою засобів, що не містять інформаційної суті та безкорисні  людині).
  5. Створення будь-яких технічних служб, відмінних від інформаційних сайтів або служб   без узгодження з адміністрацією хостингу, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Створення проксі-серверів і їх аналогів, засобів масового доступу до інших сайтів і служб.
    2. Средства массового анализа и обработки данных.
    3. Створення чатів, засобів миттєвого обміну повідомленнями, подібних служб.
  6. Забороняється спроби нелегального доступу до закритої інформації і порушення норм безпеки, зокрема, але не вичерпуючи:
    1. Взлом сайтів, отримання закритих даних, як сайтів хостингу, так і зовнішніх сайтів і ресурсів.
    2. Підбір паролів, мережеві атаки, флуд (перевантаження устаткування або інформаційних каналів/лімітів).
  7. Трафік, що генерується ресурсами користувача, вважається безкоштовним при дотриманні описаних нижче умов.
    1. Якщо трафік ресурсу відповідає стандартам безкоштовного трафіку:
      1. Витікаючий трафік перевищує той, що входить більш ніж в 4 рази.
      2. Сайт не є технічною службою або файловим архівом, що створює стабільний великий зарубіжний трафік (більше 30 гбайт).
    2. У разі невиконання умов безкоштовного трафіку і відсутності компромісного рішення виконавець має право відмовити в наданні послуг.

Технічний регламент. Швидкодія, ресурси сервера

Правильна і швидка робота наших скриптів - наш обов'язок.

Ви завжди можете звернутися до служби підтримки з проханням вирішити проблему конфігурації серверних засобів або швидкодії вашого сайту. Ми будемо раді допомогти вирішити вашу проблему або оптимізувати нашу систему для швидкої і безпомилкової роботи вашого сайту.

Процесорний час і пам'ять, що виділяється скрипту, обмежені тільки можливостями сервера в даний момент обслужити запит. Ми стежимо за тим, щоб сервера не були переобтяжені і працювали в оптимальному режимі.

  • Якщо ваш сайт створює високе виправдане навантаження - це нормальний режим роботи. На віртуальному хостингу ми розміщуємо проекти з відвідуваністю до 150 000 завантажень сторінок в день, і це не межа. Ми не відключаємо відвідувані інформаційні ресурси через те, що вони створюють високе навантаження, особливо якщо скрипти сайту зроблені оптимально - майже завжди є варіант продовжити роботу з використанням дорожчого плану.
     
  • В тому випадку, якщо ваш проект створює серверне навантаження із-за неоптимального програмування або дизайну бази даних, ми звернемося до вас з проханням оптимізувати сайт, надамо консультації з цього питання.
     
  • Число одночасних підключень, як користувачів, так і у середині системи (наприклад, до сервера баз даних), а також число робочих процесів спеціальним чином не лімітується. Адміністрація хостингу залишає за собою право вводити ліміти, але тільки в тому випадку, якщо ситуація ставить під загрозу загальну стабільність сервера хостингу.

Обмеження навантаження в тарифних планах

Високим навантаженням вважається навантаження у розмірі більш ніж від 5% до 15% (залежить від тарифного плану, усереднюючи вактивні години) від ресурсів одного процесора сервера хостингу або сервера бази даних.
Навантаження оцінюється сумарно для всіх сайтів аккаунта.

  • Для тарифів дійсних з 2007 р. навантаження що вказане на сторінці з цінами, а також у додатку 1 до договору.
  • Для інших тарифних планів:
    • Тарифний план з оплатою до $10 (включно) в місяць: до 5%.
    • Тарифний план з оплатою до $25 (включно) в місяць: до 10%.
    • Дорожчі плани: до 15%.

Допомога в переносі сайту до нас

Зміна хостингу для потужного або середнього проекту - процедура, яка вимагає виконання серії серйозних технічних операцій. Деякі операції можуть бути достатньо трудомісткими.

Автоматичне перенесення данних

Ви можете скористатися послугами автоматичного перенесення даних з інших серверів. Всі операції повністю автоматизовані, вам не доведеться витрачати трафік і час на перекачування даних через свій комп'ютер.

У особистому кабінеті, на сторінці "повний список функцій", ви знайдете наступні сторінки:

  • Копіювання сайту з іншого FTP сервера - ви зможете залишити заявку на копіювання файлів вашого сайту з іншого сервера. Заявка оброблятиметься автоматом без обмеження за часом, у разі виникнення помилок операції повторюватимуться. Можна автоматично перенести навіть великі проекти з десятками тисяч файлів.
  • Импорт/экспорт/перенос баз даних mySQL - засіб надійної, швидкої, зручної роботи з дампами баз даних mySQL. Ви можете підвантажити ваш дамп (у архіві або без) або створити дамп з сервера поточного провайдера хостингу. Потім можна імпортувати дані в базу на нашому сервері.

Допомога у перенесенні ресурсу

Ми пропонуємо вам безкоштовну допомогу по перенесенню сайту з іншого хостингу. Ми допоможемо вам:

  • Скопіювати файли з поточного FTP сервера на наш сервер для сайтів будь-якого розміру.
  • Розпакувати на сервері архів вашого сайту. Ви також можете зробити це автоматично через файл-менеджер.
  • Відновити копію вашої бази даних будь-якого розміру, надану у будь-якому вигляді -
    • у архіві або без архіву.
    • бінарні файли (.mdb/.mdi/.mdf).
    • SQL дамп (.sql).
  • Допомога у базовому налаштуванні скриптів (наприклад, установка в скрипти паролів до баз даних).
  • Консультації за версіями програмних продуктів, настройкою серверів.

Ми будемо раді допомогти вам скористатися послугами нашого хостингу, узяти на себе проблеми по перенесенню вашого ресурсу. Просто зверніться до служби підтримки, і ми обов'язково вам допоможемо.

Резервне копіювання

Коли створюються резервні копії?

  • Резервне копіювання всіх даних сайтів та VDS OpenVZ здійснюється раз на 1-3 дні, відповідно до завантаженістю сервера.
  • Зверніть увагу: Великі сайти і великі VDS (що містять більше 30 тис. файлів) можуть копіюватися рідше, раз на 5-10 днів або навіть ще рідше, так як огляд каталогів займає тривалий час, що не дозволяє робити це часто.
    Якщо у вас великий сайт або VDS - ми зробимо все можливе, щоб зберегти ваші дані, але вам також необхідно стежити за резервним копіюванням самостійно.

Що входить у резервні копії?

  • Копіюються всі дані клієнтів звичайного хостингу, включаючи бази даних, а також VDS OpenVZ.
  • Зверніть увагу: Поштові скриньки звичайної поштової системи в резервне копіювання не входять. Якщо вам потрібен ящик з резервним копіюванням, скористайтеся послугою"розширений IMAP ящик"( безкоштовно ) або пошта Microsoft Exchange ( платно).
  • Зверніть увагу: VDS Hyper -V в резервні копії не входять. Ми можемо виділити вам обсяг для самостійного резервного копіювання, для уточнення умов і цін зверніться до підтримки по email -у [email protected] .
  • Зазвичай доступні дані останнього резервного копіювання. Також можливий доступ до попередніх варіантів за останні декілька ітерацій копіювання, але це гарантувати не можливо.

    Ви можете звертатися до служби підтримки для відновлення файлів, які були видалені або змінені помилково, або зробити операції самостійно, скористатися функцією особистого кабінету"повний список функцій","Доступ до автоматичних резервних копій".

    У разі звернення до підтримки ми допоможемо вам відновити ваші файли або бази даних, якщо вас влаштує одна з версій з backup -ів, але пам'ятайте, що веб- майстер повинен працювати з даними самостійно, тому відновлення резервної копії через службу підтримки буде відбуватися повільно і у вільний від інших завдань час.

    Загальні зауваження

    Пам'ятайте основне правило резервного копіювання: навіть щоденний автоматичний Backup не є повною гарантією збереження даних.

    Ми намагаємося зробити так, щоб при повному фатальному збої системи буде доступна повна актуальна версія ваших даних. Однак ніхто не може гарантувати збереження даних після часткового або непомітного ушкодження, якщо його не помітили вчасно, а також у ряді інших випадків.

    У разі помилкової зміни даних сайту, збою системи, злому, отримання фтп паролів третіми особами, і багатьох інших випадків втрати даних з вини клієнта автоматичний архів допоможе тільки в тому випадку, якщо ви помітили пригода відразу, і то не завжди.
    Через кілька днів архів буде містити неправильну копію даних, так як дані автоматичного архіву щодня заміщаються даними вашого сайту.

    Для повної гарантії збереження критичних даних ми надаємо спеціальні безкоштовні послуги з ручного архівуванню. Це аналог створенню ручних резервних копій на вашій машині. Опція доступна в особистому кабінеті,"Створення ручних резервних копій".